Köpvillkor
Leverans
Vi levererar beställningen samma dag som beställningen och betalningen kommit fram till oss, innan kl 13.00 Mån-tors och fredagar innan kl 11.00 (Svensk tid)
Standard
DB Schenker Paket Ombud
- Leverans beräknas 3-5 vardagar till Sverige
Express
DHL Expressfrakt
- Leverans beräknas 2-3 vardagar till Sverige
- Order kommer att levereras till din dörr
Betalning
Produkter och deras porto betalas i samband med beställningen. Onlinebutiken kan godta följande betalningsmetoder:
PayPal
- Säkra betalningar
- Order kommer att levereras så snart betalningen är bekräftad
- Paypal betalningstillägg 3.90%
- För mer information hittar du på PayPals webbplats
Produkterna levereras så snart betalningen är bekräftad.
Byte & Retur
Alla returer måste informeras till kundtjänsten genom att skicka e-post till support(a)dreamhair.com. Du får då returanvisningarna via e-post. Oöppnad paket har 14-dagars utbyte och returrätt
För retur/byten:
- Produktens förpackning är oöppnad
- Den ursprungliga förpackningen är felfri
- Produkten är säljbar
- Returer eller byten måste anmälas till oss inom 14 dagar från mottagandet
Vi accepterar inte öppnade produkter. Hygienprodukter, möbler och nagelbord har inget utbyte eller retur. Med Distansförsäljning, har kunden rätt att få hem produkten som i en affär. Produkten får inte öppnas från paketet och bör inte tas för att använda eller testas. Vi följer den finska konsumentskyddslagen och det finska Konsumentverket riktlinjer byrån om distansförsäljning.
Pengarna returneras till kunden inom 30 dagar efter att vi mottagit returen.
Retur Adress
- DreamHair Finland Oy
- Ollilantie 1
- FI-90440 Kempele
- Finland
Prisen & Moms
Alla priser är inklusive 24% moms, i Finland. Priserna anges i euro och kronor.
Ansvarsfrihet & Force Majeure
- Säljaren är inte ansvarig för indirekta kostnader
- Säljaren är inte ansvarig för felaktig användning av kostnaden
- Säljaren är inte ansvarig för användningen av produkterna kan orsakas av hår eller hud problem
- Säljaren är inte ansvarig för produkten när produkten behandlas (färgat, lockat, plattade), eller på annat sätt behandlade
- Säljaren är inte ansvarig för transporten om kunden har angett fel leveransadress
- Säljaren är inte ansvarig för förseningar i leveransen, om det är på grund av en strejk, om förlusten eller om kunden har angivit fel adress